Vi har hatt to separate kurs i maleri. Det første over fire uker før jul og det andre i to uker før påske. Med to forskjellige lærere som begge er utøvende malere.

Vi lærte både å snekre og spenne opp egne blindrammer og lerreter. Jeg hadde litt oppmålingsfeil med mine, men har valgt å male på de likevel.

Jeg lærte veldig mye selv om jeg først syntes fargelæren var veldig basic. Det er veldig ofte repetisjon får en til å se ting på en ny måte. Fikk også prøvd ut mange forskjellige teknikker med akrylmalingen. Begge malekursene var veldig innholdsrike og effektive og jeg tror samtlige følte de fikk produsert mye iløpet av kort tid.

arbeidsplass.jpg
Mitt arbeidsteritorium

ObsObs! Legg merke til viktigheten med beskyttelsespapir på gulvet ^_^ Og ja, jeg er littegranne kaotisk, men jeg rydder opp etter meg ~_^

